Sunday 27 November 2011

ဆင္းရဲဒုကၡကိုအျပံဳးနဲ႔ရင္ဆိုင္ၿပီးအင္အားသစ္တစ္ရပ္ေျပာင္းလဲပါ...

ဆင္းရဲဒုကၡရဲ့အက်ိဳးကိုမွန္မွန္ကန္ကန္လားလည္ၿပီးအဲဒီဆင္းရဲဒုကၡကိုအင္အားတစ္ရပ္အျဖစ္ေျပာင္းလဲမယ္။
ေအာင္ႏွဳင္မယ္ဆိုရင္ဘယ္လိုအခက္ခဲမွသင့္ကိုနလန္မထေအာင္ မတြန္းၿဖိဳႏိႈင္ပါဘူး။
လူ႕ဘဝမွာေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းကကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုၿပံဳးေပ်ာ္ၾကည္ႏူးမႈေတြေပးတယ္။
ဆင္းရဲ့ဒုကၡက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုျပန္လည္တန္းတမႈကိုေပးတယ္။
လူတစ္သက္မွာတက့္ေပ်ာ္ခဲ့ရတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြကိုကၽြန္ေတာ္တို႔သတိမရတတ္ၾကပဲဆင္းရဲဒုကၡနာၾကင္ျခင္းေတြကိုၾကေတာ့
ေတာ္ရံုနဲ႔မေမ့တတ္ၾကဘူး။
ဆင္းရဲ့ဒုကၡနာၾကင္ျခင္းေတြကိုကၽြန္ေတာ္တို႔ေရွာင္လို႔လည္းမရ၊ ျငင္းဆန္လို႔လည္းမရတဲ့အခါ ျဖစ္လာသမွ်ဆင္းရဲဒုကၡေတြကို
အၿပံဳးနဲ႔ရင္ဆိုင္ၿပီးအင္အားတစ္ရပ္အျဖစ္ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔မေျပာင္းလဲႏိႈင္ရမွာလည္း?
လက္ခံတတ္ေအာင္သင္ယူပါ၊သည္းခံတတ္ေအာင္သင္ယူပါ။ခံစားတတ္ေအာင္သင္ယူပါ။ခြင့္လြတ္ေအာင္သင္ယူပါ။
ကိုယ္ခ်င္းစာတတ္ေအာင္သင္ယူပါ။
ဒါမွသင့္ဘဝမွာပိုထြန္းေတာက္အေရာင္စံုဘာလိမ့္မယ္ ။  ။

No comments:

Post a Comment

Don't be shy; leave you comments!